Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy feleség titkos élete

Egy feleség titkos élete

Első fejezet - rólam

2023. december 31. - Wife_and_Whore

Azzal kezdeném, hogy írjak pár sort magamról, és hogy miért is kezdtem bele a blogba.

Egy 37 éves nő vagyok. Feleség, háziasszony, vállalkozó és olykor egy igazi ribanc. Megvan mindenem, egy jó élet, egy jó férj, sikeres üzleti háttér - de emellett van egy másik életem is. A blogom szólni fog a normál életemről, mint egy napló szerűség, szólni fog a titkos életemről is. Így megosztom veletek a jelenemet és párhuzamosan igyekszem bemutatni a múltamat is. Ez a blog kiváló terep arra, hogy kiírjam magamból azokat az élményeket, tapasztalatokat (legyen az éppen rossz vagy jó), az érzéseimet, a kezdeti vívódásaimat, amiket nem oszthatok meg ismerősökkel, barátokkal, mert az életemet nem akarom borítani. 

Amiket leírok, azok nem a fantázia szüleményei, hanem megtörténtek és megtörténnek. Neveken változtatok (vagy éppen nem), helyszínek megnevezésén szintén változtatok, vagy szándékosan cserélem fel azokat. De minden mást változatlanul fogok leírni, mert számomra csak így van értelme ennek az egésznek.

Kicsit vissza a bemutatkozó soraimhoz. Az igazi ribanc alatt ne azt értsd, hogy pénzért megvehető vagyok. Erről szó sincs. A ribanc és a prostituált az két külön fogalom. Anyagilag nem vagyok rászorulva, hogy a testem áruljam. A ribanc jelentése mélyebb. Vágyakozásból fakadó, tapasztalni akaró, saját határaimat feszegető természetemből eredő dolog ez. 

Külsőre dögös, dekoratív nő vagyok, ennek nagy részét a genetikámnak köszönhetem, 7-8 évet letagadhatnék (de nem teszem, miért tenném?), emellett persze kamaszkorom óta a sport az életem része, azaz teszek is azért, hogy külsőre megmaradjak jó formában. Ikrek jegyű vagyok, ami meghatároz erősen - talán ezért is vagyok feleség és ribanc is egyben. 

Elsőre ennyit, a következő bejegyzésem majd a fiatal éveimről szól. Most nem tudok többet írni, mert egy bulit kell ma "összeraknom" és sok a teendő mára. Puszi nektek, akik olvastok.

Viktória

A bejegyzés trackback címe:

https://victorias-secrets.blog.hu/api/trackback/id/tr1018291999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása